مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:552019-12-04سياسي

 آغاز ساخت ساختمان جدید پردیس ارس دانشگاه تهران


کنلگ ساخت ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به زمین خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضور رییس دانشگاه تهران و مدیرعامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

در ابتدای این مراسم دکتر امام جمعه، رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به ارائه گزارش عملکرد یک ساله پرداخت و با اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیش رو در پردیس از رشد جذب دانشجویان خارجی در حوزه CAS از کشورهای همجوار در این پردیس خبر داد.

مهندس نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته منطقه تجاری ارس آمادگی دارد تا با دانشگاه تهران در مسائل آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشد.

در ادامه جلسه دکترنیلی احمد آبادی، رییس دانشگاه تهران گفت: برای ارتقای هر جامعه ای نیاز هست از بحث پژوهشی و فناوری کمک گرفته شود؛ بنابراین ضروری است که از ظرفیت دانشگاه ها در حوزه های تصمیم سازی و اجرایی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، کلنگ احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضورمسئولین، استادان و کارکنان این دانشگاه توسط دکتر نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران و مهندس نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آغاز ساخت ساختمان جدید پردیس ارس دانشگاه تهران

 آغاز ساخت ساختمان جدید پردیس ارس دانشگاه تهران